środa, 3 stycznia 2018

Nowy rok - Nowa Stajnia

Witajcie moi kochani !
Nowy Rok przyniósł zmiany :) Przenosimy się z Mefikiem i Rianką do nowego miejsca razem z naszym Pony-Klubem i konikami stajennymi :)
Pony - Klub od teraz będzie mieścił się we Wrocławiu w Lasku Oporowskim :)
Mefik i Rianka mieszkają już tam kilka dni i czują się bardzo dobrze :) nowe miejsce bardzo im się podoba. Jest tam większe pastwisko ogrodzone pięknym drewnianym i stabilnym płotem :) wreszcie Mefisto nie będzie przeskakiwał ani demolował płotu 😆
Koniki mają tam ciepłą szopkę , dach nad głową i sporo miejsca do biegania i pasania się :) Czują się bardzo dobrze bo są w towarzystwie swoich starych znajomych - Basi , Belli i Bridget :)
Jeszcze bardzo dużo w nowym miejscu do zrobienia , ujeżdżalnie itp.
Ja jadę obejrzeć nowe miejsce w Sobotę :) zobaczyć jak czują się Mefcio i Rianka ale dostałam już informacje ,że mają się bardzo dobrze i dostałam filmik :)
Jestem więc spokojna i cieszę się ,że moim konikom podoba się nowy dom :)
Stronkę Stajni będę pomału stopniowo aktualizować :) dodam również nowe zdjęcia stajni jak zrobię i opiszę dokładnie nasze nowe miejsce za kilka dni :)
Podróż do nowego miejsca Mefik i Rianka zniosły bardzo dzielnie :) szkoda tylko ,że mnie przy tym nie było ale podróżowały późnym wieczorkiem ;)
Już nie mogę się doczekać aż odwiedzę je w nowym miejscu :)
Mi zagroda podoba się bardzo i moim konikom też :) całej posesji jeszcze jednak nie widziałam ale ponoć jest tam więcej miejsca :D będziemy mieli z Ri i Mefim gdzie trenować :D !

Mam trochę zdjęć z filmiku :)
W ODDALI MOJA RIANKA <3




MEFCIO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz