sobota, 9 grudnia 2017

PONY-KLUB - AKTUALNOŚCI - Koniki Na Jarmarku Bożonarodzeniowym !

Dzisiaj nasze koniki z Pony Klubu pracowały na Jarmarku Bożonarodzeniowym🌲🐎🐴🎄🎅🏇🎆🎇🎁☃⛇★☆🌠🔔 na rynku w Wołowie :)
To ważne i odpowiedzialne zadanie przypadło Basi i Belli - naszym najmniejszym i najstarszym kucysiom :)
Mimo zimna było naprawdę wspaniale , kolejka była ogromna , wszyscy chcieli pojeździć na kucykach , pogłaskać je czy zrobić sobie z nimi zdjęcie :)
Basia i Bella były bardzo grzeczne nie płoszyły się mimo głośnej muzyki i zbiorowiska i były bardzo spokojne.
Ja siedziałam z kucykami i robiłam fotki z wydarzenia ale na chwilę też wsiadłam zobaczyć jak się jeździ ;)
Moja Ri i Mefik zostali w stajni razem z Bridget - dzisiaj mieli swój dzień odpoczynku i urlopu :)
Koniki były na jarmarku kilka godzin a potem wróciły do stajni :)
Dzieci były bardzo zadowolone a nasze kucyki okazały się nie lada atrakcją na jarmarku ! Nawet dorosłe osoby pytały się czy mogą pogłaskać lub zrobić sobie z nimi zdjęcie :)
Basia dzisiaj prezentowała się w sprzęcie Rianki w ,którym było jej ślicznie :)
Kucyki jeździły wokół rynku na oprowadzankach :) każda jazda trwała około 5 min. ale chętnych nie brakowało :)
W przerwach Basia i Bella zajadały się siankiem i odpoczywały :) czuły się naprawdę swobodnie i były bardzo ciekawskie , humor im dzisiaj dopisywał - szczególnie Belli ,która gdy przy niej siedziałam i ją pilnowałam zjadła mi cukierka i zgryzła termos z herbatą 😆 eh spuścić ją na chwile z oczu 😆
Basia była grzeczniejsza ;) chociaż zazwyczaj to ona jest tym "diabełkiem" :)
Dzisiaj dzień dla Belli i Baśki pracowity ale spisały się n medal :) teraz smacznie śpią w stajni :) pewnie opowiadały Mefciowi i Riance jak było na jarmarku i co robiły :)

































3 komentarze:

  1. Oooo jaki cudny reportarz z dzisiejszego dnia ! Super !!! Dzieki za wiadomosci ! Kucyki spisaly sie dzielnie <3 Pozdrawiam i sciskam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się koniki prezentowały na jarmarku. To była super atrakcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. To piękny i pracowity dzień nie tylko dla koni, ale i dla Ciebie też Madziu:)Dzielni Wy:) Pozdrawiam z serca! Magda z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń