niedziela, 21 maja 2017

Konie w mojej ulubionej stajni PONY-KLUB

Witajcie !
To zakładka z końmi ze stajni - naszego klubu PONY-KLUB WROCŁAW/ROMNÓW :) Możecie je poznać , stronka będzie aktualizowana i będą w niej zdjęcia koników , imię i kilka informacji :) Dzięki niej będziecie znać konie i będziecie wiedzieli na jakich jeżdżę najczęściej :)
Pony klub to nasza mała rodzinka :D tak jest to bardziej klub niż szkółka :D wszyscy się znają i każdy tu jest członkiem rodziny :D dzięki temu atmoswera jest znakomita! ciepła, rodzinna, przytulna nawet zimą jest ciepło. Koniki pozbawione są agresji i wszystkie się lubią a także chętnie współpracują.

U nas w stajni każdy koń ma przypisany do siebie znaczek i kolor.

Koniki z Pony-Klubu
Mefisto -★ gwiazda - błękitny (mój konik)
Riana -  ❤serce - różowy (mój konik)
Bella -   🍁liść klonu - czerwony
Bridget -🌙 półksiężyc- zielony

Baśka-    ⚡ piorun - żółty
-koniki właścicieli stajni-
Lexus -  💎diament - Granatowy
Boston - 💧 Kropelka - Brązowa

Dzięki takiemu schematowi jest łatwiej bo każdy ma przypisany do siebie kolor i wystarczy znaczek lub kolor aby wiedzieć jaki to koń

Koniki również na zadach mają wystrzyżone oznaczenia
Jeśli dojdzie do nas nowy konik wtedy dostaje swój kolor i znaczek - kto wie może będą głosowania :D
Imie : Mefisto
(mój koń)
Rasa : Kuc walijski + Kuc Feliński
Wiek : 3 lata
Maść : siwa (stale się zmienia - jeszcze pod znakiem zapytania)
Ojciec - Galant - kuc walijski
Matka - Marynika - Kuc Feliński
Znaki szczególne - 2 niebieskie oczy , siwa plamka na chrapce
Charakter - 0 agresji , przyjacielski , ciekawski , mądry
Info - w trakcie zajeżdżania
Najlepszy w : skoki
[więcej o Mefisto w zakładce "moje konie"]
Imie - Riana
(mój koń)
Rasa : Kuc islandzki + walijski + Feliński
Wiek : 3,5 lat
Maść : Siwa
Ojciec - ?
Matka : ?
Znaki szczególne : aksamitna , długa i gęsta sierść
Charakter : opanowana , spokojna , grzeczna , przyjacielska , posłuszna , cierpliwa
Info : Ma siostrę bliźniaczkę Bridget :D Rianka to "dziewczyna" Mefika
Najlepsza w : hipoterapia , ujeżdżanie
[więcej o Rianie w zakładce "moje konie"]
Imie - Bella / Ruda
Rasa : Kuc szetlandzki + ?
Wiek : 17 lat
Maść : kasztanowa
Ojciec - ?
Matka : ?
Znaki szczególne : piwne oczy
Charakter : lubi rządzić , przyjacielska , delikatna , opanowana
Info : najstarszy konik w stajni , nie przepada za Baśką i Bridget
Najlepsza w : hipoterapia
Imie - Bridget
Rasa : Kuc islandzki + walijski+feliński
Wiek : 3,5 lat
Maść : siwa
Ojciec - ?
Matka : ?
Znaki szczególne : "kolorowe" kopytka
Charakter : lubi rządzić , ma swoje humorki , trochę uparta i czasem się nie słucha 
Info : siostra Riany , nie przepada za Baśką i Bellą
Najlepsza w : ?

Imie - Basia / Baśka
Rasa : Kuc szetlandzki
Wiek : 7 lat
Maść :gniada
Ojciec - ?
Matka : ?
Znaki szczególne : "jabłka" na sierści :)
Charakter : lubi rządzić , "była dziewczyna" Mefika :D , nie przepada za Bellą i Bridgett , przyjacielska w stosunku dla ludzi , głodomorek , opanowana , spokojna i delikatna 
Info : przyjechała do stajni w ten sam dzień co Mefik (byli pierwszymi końmi w Pony-Klubie) bardzo zżyta z Mefisto
Najlepsza w : hipoterapia

To konie Pań Instruktorek (nie mieszkają w Pony Klubie ale są jego częścią :D
Imie - Lexus
Rasa : Hanower + ?
Wiek : 6 lat
Maść :gniada
Ojciec - ?
Matka : ?
Znaki szczególne : strzałka przechodząca przez lewą chrapkę :)
Charakter :przyjacielski , spokojny , wysportowany , opanowany
Info : koń instruktorki :)
Najlepszy w : ujeżdżenie / dresaż
Imie - Boston
Rasa : konik polski
Wiek : 6 lat
Maść :myszata
Ojciec - ?
Matka : ?
Znaki szczególne : ✖
Charakter :przyjacielski , rzywiołowy , wysportowany , posłuszny
Info : koń instruktorki :)
Najlepszy w : western


A to z kolei najlepsi końscy przyjaciele (czyli takie ,które zawsze pozostaną w moim sercu ale spotykam się z nimi bardzo rzadko / lub w ogóle ) :)


Dotti / Tina 
RASA : Tinker
MAŚĆ : Karo-srokata
pierwszy koń na jakim jeździłam mojej ukochanej rasy ;) , Przyjacielska , Łagodna , Opanowana , Delikatna , Lubi jabłka ;) , Spokojna , Cierpliwa. Lubi dzieci :) Tinciu na zawsze Cię zapamiętam bo dzięki tobie nauczyłam się jeździć i dziękuję za cierpliwość jaką okazywałaś mi kiedy za mocno ciągnęłam cię za wodze. Obiecuje ,że jeszcze kiedyś Cię odwiedzę bo nasza więź zawsze będzie silna <3
                                       

                                                                   
                                                                            
                                                                       
Stronka będzie ciągle aktualizowana ;)





16 komentarzy:

  1. Witaj Madziu! Wszystkie konie piekne. Nabardziej spodobał mi się na zdjęciach Laszlo :) Pozdrow go ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Madziu! Wszystkie konie piekne. Nabardziej spodobał mi się na zdjęciach Laszlo :) Pozdrow go ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne. Ciężko powiedzieć, który jest ten naj. Który Tobie najbardziej się podoba?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe konie! Potrafisz sama rozpoznać wszystkie rasy po wyglądzie? Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Madziu! Mi na zdjęciu sie spodobała Bella.
    Pozdrowisz ją ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. witam z tej strony dominik i chciałem sie zapytac ile w tej staijni kosztują urodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam dokładnie cenniku :/ ale można się skontaktować z instruktorką :) numer telefonu do naszej stajni jest w zakładce :) bo ja akurat w cenniku słabo się orientuję ;)

      Usuń
  7. Kochana Madziu twoje koniki są naprawdę extra tak samo jak strona kturą zamieściłaś Z tych mi się najbardziej podobała Tina naprawde jest ładna...
    Myśle że w twoich żyłach płynie końska krew!!!
    Pozdrów o demnie wszystkie koniki.

    OdpowiedzUsuń