czwartek, 28 grudnia 2017

Wigilia w Stajni

Hej !
Tak jak planowałam w Wigilie z rana pojechałam do stajni :)
Zabrałam ze sobą przygotowane dla Mefika i Rianki prezenty :)
Rianka dostała kilka rodzaji smaczków , piernika końskiego , derkę , gumki do grzywy oczywiście w kolorze różowym , szczotkę - też różową , różowe piórka do grzywy , lizawkę o smaku rumianku a Mefik dostał piernika , smaczki , gumki do grzywy w kolorze niebieskim ;) , szczotkę niebieską i lizawkę o smaku jabłka :)  oba koniki dostały też rozety ,które sama im uszyłam :) Mefik koloru niebieskiego z gwiazdką a Rianka różową z serduszkiem :) - zgodnie z schematem znaczków i kolorów :D

Gdy dotarliśmy do stajni Mefik i Basia były na łączce i jadły trawę a reszta była na padoku :)
Gdy wyczyściliśmy im boksy , nalałyśmy wody i napchałyśmy sianka do siatki żeby miały na kolacje przyprowadziliśmy koniki do boksów :)
Kiedy wszyscy byli już w swoich boksach przyniosłam opłatek i podzieliłam się z Rianką i Mefikiem :) Rianka zjadła kawałek i wróciła do skubania sianka :) Mefik za to z chęcią zjadł cały :)
Potem przyszedł czas na prezenty :) wyciągałyśmy prezenty i pokazywałyśmy konikom a one z zainteresowaniem wąchały i zaglądały do toreb :) chyba Rianka i Mefik były zadowolone  z prezentów :)
Reszcie koników rozdałyśmy smaczki żeby również dostały prezenty w te święta :)
Posiedziałam trochę z konikami :) to była super Wigilia :D
Ja pod choinkę dostałam sześć czapraków :D i książkę "Końskie Sztuczki" :) planuje nauczyć moje koniki "buziaka" i "uśmiechu" ;) najłatwiejszych sztuczek z książki :) może się uda :D Rianka już trochę uśmiechu umie :)










1 komentarz:

  1. Pewnie to była pierwsza taka Wigilia w życiu Rianki i Mefika:)
    Madziu, a te żurawie na zdjęciu mnie totalnie zaskoczyły. Nie odfrunęły do ciepłych krajów? Wiesz, jak to z nimi jest? Madziu, w Nowym Roku życzę Ci cudów!!!! Jesteś niesamowitą dziewczyną!
    Ściskam! Magda z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń