poniedziałek, 1 stycznia 2018

Witamy Nowy Koński rok 2018 :D

Hej !
Czas na podsumowanie 2017 roku :)
Wydarzyło się w nim dużo :) dostałam własne konie i rozpoczęliśmy wspólną pracę :) Mefik zrobił ogromne postępy kiedy go dostałam był na etapie przyzwyczajania do siodła :) teraz Mefik już galopuje z jeźdźcem i mogą jeździć już na nim doświadczone osoby :) Ja z Mefikiem przez ten cały czas pracowałam z ziemi :) bo więź z koniem tworzy się nie tylko przez wspólną jazdę ale i po prostu zwykłe spędzanie czasu , karmienie przysmakami , czesanie , głaskanie , mówienie a nawet sprzątanie boksu czy po prostu opiekę nad nim :) trenowanie z ziemi i spędzanie czasu z ziemi jest równie ważne i potrzebne co jazda :) Mefcio już niedługo będzie całkiem gotowy do jazdy :) już nie mogę się doczekać aż pierwszy raz na niego wsiądę :) to naprawdę wspaniały koń ,który ogromnie się stara i wypełnia wszystkie polecenia jeźdźca :)
Riankę dostałam już jak była ujeżdżona :) od początku się dogadałyśmy :) uwielbiam na niej jeździć , na żadnym koniu wcześniej nie jeździło mi się tak dobrze jak na niej i to właśnie z Rianką dogaduje się najlepiej :) Na początku jeździłyśmy tylko na lonży , poznawałyśmy siebie i tworzyłyśmy więź :) a z czasem zaczęłyśmy jeździć już same :) w końcu wystartowałyśmy w naszych pierwszych zawodach ! zajęłyśmy 7 miejsce na 20 przejechałyśmy tor bez błędnie i w całkiem dobrym czasie :) nie zapomniane pierwsze zawody :) dzięki nim zżyłyśmy się jeszcze bardziej :) teraz na jazdę zawsze wybieram Riankę i naprawdę cieszy się na jazdę ze mną i spotkanie ze mną :) 25 sierpnia mija nam nasze pół roku :) przez te pół roku z Rianką stworzyłyśmy wspaniałą więź , nie wyobrażam sobie życia bez niej a ona na mój widok niesamowicie się cieszy :) na jazdach jest bardzo spokojna , wie ,że ma jeździć ostrożne i nawet bez słów się dogadujemy :) jest niesamowita bo wie dokładnie ,że musi jeździć ostrożnie , po woli , bez szaleństw :) nigdy się nie płoszy i wykonuje wszystkie polecenia :) to cudowny koń :)

Lepszych koni nie mogłam sobie wyobrazić :) są cudowne i nie zamieniła bym ich na żadne inne. Mam niesamowite szczęście ,że to akurat one są moje , są idealne i tworzymy zgrany team ale i rodzinę <3 Kocham je :) w nowym roku ruszamy z kopyta :D więcej treningów , więcej jazdy :) gdy już zrobi się cieplej bierzemy się ostro do roboty ;) do jazdy :D do trenowania ale i oczywiście wspólnych pieszczot :) w przyszłości może jakieś zawody :)
Dziękuję koniki za ten wspaniały rok i już nie mogę doczekać się kolejnych jazd z Wami :)
Dziękuję również Pani Dominice , Panu Kamilowi i Pani Elizie oraz mojej mamie za tak wspaniałych przyjaciół i "rehabilitantów" jakimi są Mefik i Rianka :D

A tu trochę foteczek z tego całego naszego roku :)














































WSPANIAŁEGO NOWEGO ROKU 2018 DLA WAS I WASZYCH KONI ODEMNIE I OD MOICH KONIKÓW :D !
Dużo sukcesów w jeździectwie i przede wszystkim zdrowia oraz spełnienia marzeń ! :D

1 komentarz:

  1. Piękne podsumowanie na zdjęciach Twoich koników. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Madziu ��

    OdpowiedzUsuń