niedziela, 14 maja 2017

Pierwszy teren !

Witajcie moi kochani !

Dzisiaj pierwszy raz pojechałam w teren !
Tym razem jeździłam na kucyku - klaczy Alabamie :)
Alabama od razu podbiła moje serce :) Jest spokojna i uwielbia jeść ;)
Dzisiejsza jazda chyba była moją najlepszą do tej pory :) Zawsze chciałam pojechać w teren :)
Dzisiaj nie tylko uczyłam się jazdy konnej ale i imion koni w stajni no bo jak to jeździć do jakiejś stajni a nie znać imion koni !?
Oczywiście nie wszystkie już znam ale już mogę Wam przedstawić kilka z mojej ulubionej stajni :)

Więc tak :

To jest MORELKA :) Najmilszy koń w stajni ,uwielbia ludzi i dzieci i jest bardzo łagodna <3 Bardzo podoba mi się jej imię :)

To LEXUS koń szlachetny ;) Jest cudowny i rasowy ;) jednym słowem piękny <3
ARIZONA bardzo ładna klacz <3

MILKY WAY cudny maluch o bardzo ładnej maści <3
I "moja" Alabama :)

A teraz zdjęcia z jazdy :)
Potem zrobię zakładkę z wszystkimi końmi ze stajni ,która będzie uzupełniana co jakiś czas :)


































 Moje marzenie to wsiąść na tą łaciatą panią :) Jest rasy tinker - to jedne z moich ulubionych koni :) śliczna prawda ?





 Cudowny <3 Moja ulubiona rasa - koń fryzyjski
kucyk po myciu ;)



I oczywiście filmiki !
Teren na Alabamie(klik)
Teren na Alabamie 2(klik)

To zdecydowanie najlepsza jazda :)

4 komentarze: