środa, 10 maja 2017

Spotkanie po latach ! + hipoterapia i rehabilitacja

Witajcie moi kochani !

Dzisiaj jeździłam w innej stajni niż ostatnio :)

Byłam na hipoterapii i miałam "spotkanie po latach" jeździłam na klaczy którą dosiadłam 9 lat temu na mojej pierwszej jeździe ! Wtedy nawet nie przypuszczałam ,że spotkam ją 2 raz ! Kochana Lawina ma teraz 16 lat ! To niesamowite jak końska akademia kuraszków się zmieniła przez te 9 lat ! Co do Lawiny to nadal taka sama <3 kochana :)

Ćwiczenia były takie super ! Trzymała mnie instruktorka i mówiła co mam robić (serdecznie pozdrawiam <3)

kiedy lawina stała ja się do niej przytulałam lub kładłam na grzbiecie
miałam ćwiczenia z podnoszeniem rąk do przodu , do góry i w bok
na kilka sekund odrywałam obie ręce :D
przechylałam się i dotykałam jak najdalej do jej zadu
przechylałam i łapałam za uszka <3
głaskałam po boku
Uczyłam utrzymywać równowagę i podstawy jazy konnej aby w przyszłości móc jeździć sama bez pomocy instruktora (oczywiście na kucach i tylko w stępie bo szybciej nie mogę ;)

To była super gimnastyka <3 no taką rehabilitacje to ja rozumiem ! :D
Lawina była bardzo spokojna i wolno szła więc zadania spokojnie wykonywałam :) zero stresu ;)

Co do stajni jest cudowna ! Położona w malowniczym miejscu Kocich Górach ! ha ha dwa moje ulubione zwierzaki ! koty i konie <3
Widoki cudowne a do tego zabytkowy "pałacyk" w którym na dole jest stajnia :) na piętrze zaś mieści się super restauracja z przepysznym jedzonkiem. Jest tam taras widokowy ! Można zjeść na powietrzu i patrzeć z niego na koniki !
Świetnym rozwiązaniem jest hala gdzie jest ciepło w zimne dni i tam właśnie jeździłam :)
Koni jest kilkanaście i malutki źrebaczek ! mojej ulubionej rasy ! Niestety nie miałam przyjemności go widzieć bo jest jeszcze za mały.
Jest tam dużo padoków i ładne widoki aż chce się pojechać w teren <3 Świetne miejsce na taki rajd !
No i świetni instruktorzy oraz koniki :)

(link do strony stajni :) <3 https://www.facebook.com/akademiakuraszkow/

zdjęcia z dzisiejszej jazdy :) :




























2 komentarze:

  1. Śliczna ta Lawina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu wspaniale prezentujesz się na koniu! Po raz kolejny muszę to napisać - podziwiam Cię za pasję i ogromną miłość jaką masz do zwierząt. Oby więcej takiej młodzieży jak Ty!!!

    OdpowiedzUsuń