sobota, 20 maja 2017

Zakupy !

Hej !
Dzisiaj postanowiłam trochę się obkupić ;) wiecie niedługo dzień dziecka i te sprawy więc prezent chciałam wybrać sama bo według mnie tak najlepiej :) W tedy przynajmniej człowiek ma pewność ,że dostał to co chciał i jest z tego w pełni usatysfakcjonowany :) Ale nie o tym mowa.

Więc tak dla mnie prezentem IDEALNYM jest coś co wiąże się z moja pasją i przyda się w PRAKTYCE.
Więc skoro zaczynam z jazdą konną to trzeba się do tego jakoś przygotować i najlepiej zaopatrzyć się w rzeczy potrzebne najbardziej - toczek , rękawiczki oczywiście jeśli ktoś woli mieć swoje rzeczy a nie używać stajennych.

Ja co prawda nie znalazłam w sklepie toczka odpowiedniego dla mnie więc chyba muszę puki co jeździć w stajennym albo skorzystać ze sklepu internetowego.
Oczywiście pierwsze co - rękawiczki ! są przede wszystkim potrzebne aby nie ocierać sobie dłoni trzymając wodze. Niestety otarcie baaardzo boli więc wole mieć je przy sobie :) Oczywiście wygląd druga sprawa bo dodają szyku ;)

No a potem... Potem gdy przykleiłam się do czapraków...O Matko ! Nikt by mnie nie odciągną ! To chyba naj bardziej kolorowe i różnorodne rzeczy w całym świecie jeździectwa :) Mogą mieć wszystkie kolory , wzory i nawet różny wygląd ! Normalnie wzięła bym ich ze sto ale mogłam tylko jeden ;)
Na czapraki napaliłam się już wcześniej o bardzo nie podobają mi się stajenne wiecie brudne używane ze sto razy i bez koloru :/ Wole zdecydowanie mieć swój i po prostu przywozić na jazdę i zakładać na konia stajennego. Takie rozwiązanie polecam ;)
Kolor swoją drogą - musi pasować do wszystkich koni w stadninie :) Musi być idealny do każdej maści konia :) a że najbardziej lubię niebieski i kolory w jego odcieniach to znalazłam pięknego lazurowego z firmy fair play (moja ulubiona ;) Oczywiście rozmiar mniejszy bo na kucyki ;)

No ale wszystko musi pasować :) Nie może być tak ,że wszystko inne :) Więc zgarnęłam z półki podkolanówki niebeskie :) wiem ,że mam już jedne ale by w ogóle nie pasowały do kompletu ;)
Mam nadzieje ,że dostanie mi się czarne siodło i ogłowie ,żeby pasowało do niebieskiego bo brązowe... raczej kicha ale to już mniejsza ;)

Kiedyś może jeszcze zrobię zakupy z różowym kompletem :) też będzie ładnie :) a Wy ? Jakie polecacie komplety i jakie macie ? Ja bardzo lubię dobierać różne rzeczy dla konia i tworzyć z nich komplet ale dziwne bo jeśli chodzi o moje ubrania w ogóle nie chce mi się ich składać i raczej nie przejawiam nimi zainteresowania - ważne że są wygodne i ciepłe no a kolor obojętnie. Jeśli chodzi np. o mieszkania to też lubię :) Ale najbardziej lubię dobierać komplety dla koni :) I sto razy bardziej wolę iść i kupić cos dla konia albo rzecz do jazdy konnej niż na zakupy po ubrania , szminki i tp. Ta druga opcja zdecydowanie mnie męczy i nudzi :) Za to w sklepie jeździeckim biegam jak szalona przeglądając i przebierając wszystko ! ;)


Tutaj taka mała wycineczka ;) Modelka to kochana Alabama ze stajni do krórej jeżdżę ;)





2 komentarze:

  1. Witaj Madziu!
    Zakupy są fantastyczne, bardzo podobają mi się skarpetki. Fajnie, że kupiłaś coś co na pewno Ci się przyda, a nie coś co po pewnym czasie by Ci się znudziło.
    Blog jest fantastyczny. Czytam z zapałem.
    Pozdrawiam, Weronika G.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw wybrałaś. To moje ulubione kolory.

    OdpowiedzUsuń