poniedziałek, 5 czerwca 2017

Trzy nowe czapraki ! :D

Hej !

Dzisiaj miałam szał zakupów... :)
Oczywiście gdzie indziej jak nie w sklepie jeździeckim ;)
Nowe piękniste czapraki ! <3
I Smaczki na mojej kochanej Tinki :)
Mam nadzieje ,że je polubi bo na takich akurat się nie znam ale są o smaku jabłka więc myślę ,że będą ok biorąc pod uwagę jak pałaszowała ostatnio jabłka ;)
Zawsze jak nie posmakują można dać innym kuniom ;)
Kupując czapraki kierowałam się tym żeby ładnie odznaczały się na maści Tiny :)
Kupiłam je specjalnie na nią bo wzięłam rozmiar duży.
Poluje jeszcze na morski czaprak.
Te dzisiejsze to żółty , granatowy i jasno zielony :D
Podkolanówek do tego niestety nie było bo wykupili mój rozmiar ;)
Poszukam w necie i jak kupię to wam pokaże :)
Wszystkie z mojej ulubionej firmy Fair Play :)


5 komentarzy:

  1. Super. Nie wiedziałam, że jest ich aż taki wybór. Kolory bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! prawdziwa kuńska moda :-) Ja też nie wiedziałam, że jest aż taki wybór czapraków. Każdy kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny gust, są śliczne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że dodałaś link na blogu " Zwierzaki Madzi", nie mogłam znależć Twojego bloga o koniach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny, zielony czaprak i na moim gniadoszku wygląda cudownie. Mam nadzieję, że na Tinie też będzie ślicznie wyglądał! :D

    OdpowiedzUsuń