niedziela, 2 lipca 2017

Królewski Czaprak dla Królowej Tiny

Hejo !

Pojechałam ostatnio do sklepu z zamiarem kupienia dla Tiny czerwonego czapraku ponieważ stwierdziłam ,że bardzo do niej pasuje !
Czarno-biała maść + czerwony czaprak = iście królewskie połączenie ! :D

Ale oczywiście jak to ze mną bywa zobaczyłam na wystawie śliczny morski - pastelowy czaprak na ,który już wcześniej polowałam :D
Niestety ostatnio był tylko na rozmiar pony - czyli kuca więc na Tinę...w ogóle by nie pasował.
Musicie wiedzieć ,że ja wszystko co kupuje to kupuje z myślą o Tinie bo zawsze na niej będę jeździć i pewnie jak już wiecie kocham ją nad życie :)

No więc zakupiłam dwa :)
I muszę przyznać ,że był to dobry wybór - a Wam jaki Czaprak z tych dwóch najbardziej się podoba ? :)


Nie wiem czemu wyszedł różowy ale jest ciemno czerwony :/

3 komentarze:

  1. Madziu, mi najbardziej podoba się Czaprak ciemno czerwony, Kolor jest śliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja rozumiem Cię, że morski Cię uwiódł:) Pozdrawiam! Magda z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń