sobota, 11 listopada 2017

Informacje , Informacje o zawodach :)

Tak więc chciałam Was poinformować ,że w Hubertusie będę startować na...RIANCE ! :D jej ! mega się cieszę :) Udało się i będę startować na swoim koniu :D do zawodów tydzień ale niestety tylko jeden trening. Trochę się martwię czy damy rade wszystko ogarnąć w jeden trening no ale cóż może się uda :) Trudno najwyżej nie wypracujemy tych zatrzymań i nie wypełnimy poleceń na zawpdach ale co tam ;) najważnejsze ,że na swoim koniu - na Riance obojętnie czy wygrać czy przegrać czy zostać zdyskfalifikowanym 😆 najważniejsze ,że razem !
Po treningu dam Wam znać jak nam idzie i czy z tą energią Rianki to był taki jednorazowy wybryk. Ja osobiście mega się cieszę ,że startujemy razem :) od razu mniej stresu i już nie mogę się doczekać !

5 komentarzy:

  1. powodzenia Madziu w treningu i nade wszystko w zawodach. Będziemy mocno trzymać kciuki.
    P.S. jestem pod dużym wrażeniem bloga. Jest naprawdę profesjonalny. Pozdrawiamy serdecznie- Natalka, Emilia i Grzegorz Przedborscy

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne tu jest�� Już nie mogę się doczekać relacji�� Powodzenia Madziu��

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest to, że pojedziesz na Riance, tak jak chciałaś. Czekamy na relację z zawodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja niestety na hubertusie nie byłam gdyż koń który jest mi przydzielony złamał nogę ale niedługo będzie zdrowy bo to nic poważnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wiadomość. Właśnie na Rianie chciałaś wziąć udział w zawodach. Będę trzymać kciuki, ale najważniejsza jest świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń