poniedziałek, 13 listopada 2017

Wyjazd do Podolina

Hej kochani !
Niesamowicie się cieszę ! Jutro wyjeżdżam do Podolina ! Razem z mamą i tatą :) Wyjeżdżam aby odpocząć , aby się zrelaksować ale też wyjeżdżam aby nagrać super Vlogi na mój kanał i zrobić kilka super notek na tego bloga :D Już nie pamiętam kiedy gdzieś wyjeżdżałam oprócz wyjazdów do szpitala.
No dobrze a dlaczego piszę to akurat na tym blogu ? :)
Miejsce do ,którego jadę to stajnia trochę też gospodarstwo agroturystyczne i hodowla ! miałam marzenie aby pojechać właśnie do tej stajni - są tam konie mojej ukochanej rasy (gypsy i tinkery) :D moje marzenie spełni się dzięki Pani Ilonie z hospicjum :) bardzo dziękuję ! <3
Wyruszamy jutro rano i spędzimy tam 3 dni :) wyjazd wydłużył się o 1 dzień z czego niesamowicie się cieszę !
W planie jest jazda na ślicznych koniach mojej ukochanej rasy i wiele , wiele więcej ! wszystko będę nagrywać i co dzień opisywać na blogu.
Stajnia jest dosyć daleko od mojego domu już prawie w górach a więc będzie pięknie :D
To prawdziwy raj :)
Filmików nagram chyba całe godziny :D będą też zdjęcia , bardzo dużo zdjęć :D
Filmiki z tego wyjazdu na kanale pojawią się dopiero za kilka tygodni ale spokojnie ! Będziecie wszystko na bieżąco wiedzieć dzięki blogowi bo na nim z każdego dnia pod koniec dnia będzie opis ;) czyli w ten sam dzień 😆 dzięki temu kontaktu ze mną nie stracicie całkowicie :D
Przygotujcie się na lawinę zdjęć bo kocham dawać dużo zdjęć na bloga i ogólnie kocham robić dużo zdjęć :)

Kochani moi do zobaczenia już z Podolina :D ja zmykam się pakować :)

2 komentarze:

  1. Ekstra. Miłego wypoczynku. Bawcie się wszyscy. Czekam na sprawozdanie i vlog z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanej zabawy ��

    OdpowiedzUsuń